Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 1 mei 2012

Dag 162 Boekies (wordt vervolgd)

Zie hier mijn kindersectie... Dit zijn niet mijn eigen boeken, dit zijn de boeken die ik gekocht heb om een keer cadeau te geven. Ik was zelf een echt boekenkind en voorgelezen worden vergroot je woordenschat. Goed excuus, toch? Gelukkig heb ik 2 neeffies die dat ook erg leuk vinden! Vooral door tante Mirjam!

Tja, boeken kopen blijft leuk, ook al is het voor een ander. Ik heb me dus een beetje laten gaan... Beetje boel. Het is me nu echt wel duidelijk dat ik geen boeken meer bij hoef te kopen, ik heb er meer dan genoeg. Een hele plank vol! Ik ben al begonnen om een deel op Bol.com te zetten. 

Maar...... ik heb wel een lege plank! Das wel lekker. Maar eens kijken wat ik daarmee ga doen. Komt vast goed. ;)


6 opmerkingen:

  1. Die lege plank is voor je RR boekjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw een hele lege plank !! euh toch maar snel langs BIG dan hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, een lege plank. Goed zeg, maar ik heb zomaar het gevoel dat je nog ergens iets hebt wat er prima op gaat passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook zo`n boekenliefhebber! Heerlijk he, om alles door je handen te laten gaan en voortdurend te denken `He, dat had ik ook nog!` Het enige niet vervelende opruimklusje al zeg ik het zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed! Ja, boeken zijn geweldig. En heel belangrijk voor de ontwikkeling van kinderen. Daar ben ik het met je eens.

    BeantwoordenVerwijderen