Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 2 mei 2012

Dag 163 Back in the Garden

Gauw nog een kwartier de tuin in, onkruid trekken! Voordat het weer gaat plenzen. Dit is de andere kant van het paadje. 

Op deze plek heeft een woud bamboe gestaan. Is door zwagerlief heel fijn eruit gespaaid, met als resultaat dit mooie gat. :)

Anne toont de opbrengst van een kwartier noeste arbeid. 

Daar is het paadje weer! Bamboe (heb ik vakkundig omheen gefotografeerd, durf ik nog niet te laten zien) heb ik voor de foto aan de kant geschoffeld. Ahum.

Dit mag blijven! Ben dol op wilde aardbeitjes.... 

Hmm..... Best leuk plantje. Alleen wilde ik een kant van de tuin blauw en de andere kant wit. En deze staat in het blauwe stuk. Een vriendin zou 'm al zo'n twee jaar geleden komen uitsteken. Maar ja, om 'm zomaar in de kliko te gooien....

3 opmerkingen:

  1. Haha tja soms is de natuur iets anders van plan dan de planning in je hoofd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeej goed zeg :D hihi wilde aardbeitjes :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ben ik natuurlijk heel erg benieuwd op de bamboe... ☺ Maar als ik geduldig ben, krijg ik die vast nog te zien...

    BeantwoordenVerwijderen