Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 24 mei 2012

Dag 185 Bubbelbad


Ben er even niet, hoor... Zodra de temperatuur wat zakt, dan ga ik weer wat doen. Maar nu even niet. Als jullie me zoeken: ik zit in het bubbelbad. Met roze Russische bubbels! :) Geniet van het mooie weer!

6 opmerkingen:

  1. ik kom juist tot leven met deze temperaturen heeeeerlijk nu ook even een roseetje anders blijf ik doorgaan met het tuinwerk....proost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. post.This like this post is really goregious.This post is very interesting and it Also helpful for us. liking stuff like this as well as this blog has now Given me Some Inspiration To succeed, ever so Appreciate it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit bericht is erg interessant en het is ook nuttig voor ons. liking dingen zoals dit blog en dit is nu geeft me wat inspiratie Om te slagen, ooit zo op prijs stellen.

    Voor meer informatie vriendelijk bezoek deze site:
    http://www.interbaden.nl/ligbaden/whirlpool.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet inderdaad op tijd genieten. Wij hebben ook een Bubbelbad in de tuin. Ik kom daar helemaal tot rust na een lange werkdag.

    BeantwoordenVerwijderen