Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 17 mei 2012

Dag 177/178 Verjaardagsklus!

 Een echt verjaardagsklusje! Ik heb een kleine kaartentick, ze passen nog net in het kistje.
 Toch niet. Verrassend he, het duurt een eeuwigheid voordat ik de juiste kaart kan vinden.
 Deze gaan weg.
 Dit zijn de kaarten zonder thema. Best een flinke stapel.
 En dit zijn de andere kaarten zonder thema! De stapel was toch een beetje te hoog... Oeps.
 Deze zijn gesorteerd, dit zijn de verjaardags/baby/verhuiskaarten.
Het kistje zit alweer vol! En alleen met de kaarten zonder thema. Hmm.. Toch maar eens verder gaan uitsorteren. Wordt vervolgd....

8 opmerkingen:

  1. Ik heb hetzelfde, maar dan in een la. Dat had ik helemaal in het begin van mijn project uitgezocht. Toen ging de la weer dicht... Maar nu mag het weer. Volgens mij moet ik gewoon een ander systeem hebben om kaarten te bewaren. Liefst verticaal. Zou het bestaan: Lectuurbakken in kaartenformaat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat misschien een idee is, is zo'n kaartenmolen. Of een rek. Zijn wel prijzig... En je moet natuurlijk wel ruimte willen maken voor zoiets. Ik had nog papieren tasjes liggen, daar heb ik de eerste selectie ingedaan. Eens kijken of dat werkt. Foto's volgen nog!

      Verwijderen
  2. Oh, en ben je vandaag jarig? Als ja: van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als eerste van harte :)

    als tweede, ik heb voor de kaarten hier een oude schoenendoos. Daar heb ik de kaarten instaan, tussen de verschillende kaarten in heb ik een schutkaart staan, met bovenaan erop geschreven welk type kaarten erachter staan. Ik was het zoeken in de lade namelijk ook erg zat en op deze manier vind ik het wel overzichtelijk werken.

    Heb ze onderverdeeld in verjaardag, beterschap, condoleance, zomaar, kerst, samenwonen en blanco.
    Als ik zie dat een bepaalde categorie nog maar 2 of 3 kaarten bevat koop ik er daarvan weer een aantal als ik ergens leuke en betaalbare zie. Ook altijd een velletje postzegels vooraan erin zitten, dat ik daar ook niet op misgrijp.

    Vriendin van mij, heeft juist weer een map met van die scheidingen erin (te koop bij de action), maar als ik jou voorraad zie is dat denk ik niet helemaal haalbaar om al jouw kaarten in kwijt te kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefelicteerd!

    Je kunt ze ook versturen ;-).
    En dan voorlopig geen nieuwe kopen natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zozo :) ik maak mn kaartje altijd zelf ;) ook een probleem hoor hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door m,n actie om elke dag n kaart met knuf naar m,n vriendin te sturen toen haar papa in het ziekenhuis lag te wachten op permissie voor euthanasie en de periode na zijn dood is er n aardig gat geslagen in m,n kaartenvoorraad
    Dus haha ik kan wel weer gaan sparen

    Jij kan nog wel JAREN EN JAREN vooruit zo te zien hihi !!

    BeantwoordenVerwijderen