Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 25 mei 2012

Dag 186 Tijdschriffies

 Ben ik weer! Als ik dan toch op de veranda zit, kan ik meteen iets uitzoeken. Zoals deze stapel magazines bijvoorbeeld. Bij onze bieb kun je een hele stapel magazines voor maar 1 Euro meenemen. En dat doe ik dan ook regelmatig. Heerlijk voor in de tuin. :) Aan de slag dus!

Gewapend met m'n opschrijfboekjes (rood/oranje voor de dingen die ik nog een keer wil opzoeken op internet) en goud (mooie teksten) heb ik me door deze magazines gewerkt. Happinez gaat terug naar haar rechtmatige eigenaar, Libelle naar m'n mams, Marie-Claire naar een vriendin en de Boek? Papierbak.

3 opmerkingen:

  1. ik heb ze pas uitgedund hihi allemaal mee op vakantie en daar gelaten waar ik in uitgebladerd was
    hebben de volgende huurders er weer plezier van
    en haha we gaan met n legere bus terug naar huis !

    BeantwoordenVerwijderen