Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 27 mei 2012

Dag 188 I'm in the Garden





Ik heb best wel wat leuke spullen voor in de tuin en toch blijven die meestal ongebruikt in de kast staan. Waarom? Waarschijnlijk omdat ik vind dat mijn veranda nog niet op orde is en dat het dan dus geen zin heeft om die leuke spullen tevoorschijn te toveren.

De afgelopen dagen heb ik wel in de tuin gezeten maar dan alleen op een plekje dat ik provisorisch schoongemaakt had. Best wel zonde van deze mooie ruimte. 

Vanmorgen is het roer omgegaan! Deze keer heb ik geen kookwekker gebruikt, maar in veel minder tijd dan ik nodig dacht te hebben, heb ik dit zitgedeelte en mijn 2 bankjes schoongemaakt. Ging perfect! En ik heb de boel ook meteen aangekleed. Over eer van je werk gesproken...

Morgen ga ik de twee kastjes doen die op de veranda staan, voor vandaag vond ik het na twee emmers donkerbruin water wel voldoende. ;)

 


3 opmerkingen: