Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 3 mei 2012

Dag 164 I'm in the Kitchen

 Voor de verandering maar weer eens in de keuken aan de slag. De vorige bewoners hebben 'm zelf in elkaar geknutseld en dat is soms handig en soms helemaal niet. Wel fijn: de keuken is op maat gemaakt en zij is even groot (=klein) als ik. Dit kastje is door de opa van mijn moeder getimmerd, hij was timmerman. Bijzonder kastje dus! Ik ben hier behoorlijk tevreden mee, alleen het onderste deel was een beetje een zootje. Hoeveel servetten heb je nodig? Ieder jaar zit er weer een pak in het kerstpakket. Een vriendin van me is gek op blauw, zij mag die servetten als ze wil. En anders gaan ze weg. De andere twee mogen blijven.
Goed gelukt!

 Dit kastje zit bovenin en om erbij te kunnen, moet ik op een stoel klimmen.

 Een bakje heb ik weggedaan, de rest mag blijven. De papieren bordjes heb ik al jaren in huis, die gaan weg. En het warmhoudding is naar beneden, misschien dat ik 'm dan wel ga gebruiken. Eens kijken of dit zo werkt.
En wat zeggen we dan? Poppetje gezien.... Kassie dicht! :)

3 opmerkingen:

  1. Goed aangescherpt, het kastje. Dat zijn het soort klussen die wij gewoon allemaal vaker moeten doen om het opgeruimde ook netjes te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HIHI Ik wil al weken aan de keuken beginnen maar de moed zakt me in de schoenen maar steeds als ik jouw voorderingen zien begint t wel te kriebelen who knows van de week weer n kans

    BeantwoordenVerwijderen