Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 8 mei 2012

Dag 168 & 169 Mexicaanse vis


Zie hier mijn laatste creatie in het kader van "1 keer in de week een nieuw recept by Mirjam". Beviel goed! Makkelijk & lekker, kind kan de was doen.

In het kort: drie kleuren paprika snijden, in de pan. Gezeefde tomaten (ik had tomatenstukjes in blik gebruikt, was aan de dunne kant) erbij, samen verwarmen. Daarna pangasiusfilet erbij, in stukken. Munt, peper & zout naar smaak erbij. Alles in een ovenschaal mikken, aardappelschijfjes, tortillachips, geraspte kaas erover. En daarna zo'n 25 minuten in de oven. Deze mag blijven!

Net weer 15 minuten oude recepten & Allerhandes uitgezocht. Daar ben ik nu helemaal klaar mee, ik hoef nu alleen maar de nieuwe in insteekhoesjes te doen. Gaat lekker!

2 opmerkingen: