Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 15 mei 2012

Dag 176 De Spelletjes/Sjaaltjeskast


Zozozo, maar weer eens in de kast bezig. Hier ben ik ook niet echt trots op. Ik ben dol op spelletjes, doe ze alleen nooit/amper/te weinig. Ben ook dol op sjaaltjes, daar heb ik zo'n ontzettend rotding van onze Zweedse vrienden voor. Ding is ontzettend zwaar (misschien te veel sjaaltjes?) en je kunt de haak niet draaien. Ding kan dus maar op 1 manier worden opgehangen. Stom.

 Deze had ik ook al een tijd niet meer gezien. Heb ik ooit voor een kampeer/wandelvakantie gekocht. Ik vind ze wanstaltig! Voorlopig ga ik niet op kampeervakantie, weg ermee.

 Gevalletje impulsief koopgedrag. Eerst de fietstas kopen en daarna pas de fiets. En dan een cruiser kopen... Dan past zo'n tas niet! Maar eens op MP gaan plaatsen.

En daar istie dan: de Spelletjes/Sjaaltjeskast nieuwe stijl! Onderin de spellen die ik voor cadeau heb (veel te veel) en bovenin mijn eigen spellen. Daarvoor een paar riemen, opgerold en wel. Eens kijken of dat werkt. En het kreng met m'n sjaaltjes heb ik weer teruggehangen. Een tijd terug heb ik al heel veel sjaals weggedaan, die heb ik nu niet verder uitgezocht. Degene die ik nu nog heb, wil ik ook nog houden. Dit heeft me zeker geen 15 minuten gekost, in de tijd die ik over had, ben ik vast verder gegaan in een andere la. Komt binnenkort....

6 opmerkingen:

  1. De kast is er enorm op vooruitgegaan. En die sandalen had ik volgens mij ook weggedaan. Er zijn wezenlijk leukere modellen te krijgen. Nu maar hopen dat je gauw weer eens in de gelegenheid bent om een leuk spelletje te spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihii tis wel n gezellie fietstas !! enu die slippers hmm zitten vast heerlijk maar wat zijn ze Ugly hihihi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idee: haal de hangrail eruit en maak er meer planken in. Dan heb je veel meer handige bergruimte. De sjaaltjes doe je in leuke manden, veel handiger, lijkt me! Wie weet heb je hier iets aan! Veel succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het idee van lariks hierboven een heel goed idee.

    Maar in elk geval is je kast nu al veel overzichtelijker als eerst. Overigens heb ik mijn sjaaltjes opgeborgen in zo'n ding: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10185588/ van de ikea. Scheelt ook al een hoop. heb m bij mij gewoon aan de stang van mijn kleding opgehangen. Werkt goed en in elk vakje passen toch 1 of 2 sjaaltjes met gemak.

    BeantwoordenVerwijderen