Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 31 mei 2012

Dag 192 Scherven brengen geluk


Juni = feestmaand! Cadeautjes inpakken dus. Vind ik best leuk, alleen doe ik dat meestal op het laatste moment. Tuurlijk. En dan vind ik het niet meer zo leuk. Maar eens een kwartiertje aan gewijd en nu ben ik bijna klaar. Het kop en schoteltje zit in een cellofaantje met een kaartje eraan: Scherven brengen geluk. Voor het bruidspaar! Zometeen nog een onhandig ding in bubbels gaan doen, daar wacht iemand al heel lang heel geduldig op. En ik ga ook nog een zelfgemaakt schuld(je) inlossen. Cryptisch? Jazeker! Ik ga natuurlijk niet te veel verklappen, he? :)

3 opmerkingen:

  1. Een goed begin is het halve werk en je kunt je cadeaus maar klaar hebben liggen nietwaar? Als je nu maar weet welk cadeau voor wie is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. precies! vond ik dus ook. dat elkaar houden is goed gelukt, bij de een moest een kaartje en bij de ander niet. kaartje bij het juiste cadeau houden... missie geslaagd! :)

      Verwijderen
  2. Hihii scherven brengen geluk Die ga ik op mijn beurt weer van Jouw Stelen !!! heb in Juli een bruiloft en dan wil ik opnieuw een gelukskoffer maken

    Oepsie doepsie ik heb ook nog een schuld bij jouw in te lossen ahum !! we hebben t er over gehad en gegevens gewisseld en r weinig mee gedaan hihi sorry !!

    BeantwoordenVerwijderen