Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 22 mei 2012

Dag 182 En terug in de keuken

 Hier wilde ik gisteren aan beginnen. Zoals jullie zien ben ik dol op post en ik vind het leuk om die op m'n koelkast te bewaren. Maar ja... Het werd toch wel vol en ik heb iets anders leuks gekocht voor op de fridge.
Ik wilde een deel van de kaarten in dit hart gaan doen en de kaarten opruimen die er nu inzitten. Hmm.. Kan het hele kastje wel aanpakken.

 Best handig dat het allemaal zo lekker dichtbij ligt, maar wel erg rommelig.
Veel beter zo! Ben nog aan het dubben waar ik het hart ga neerhangen en ik ga zo de veranda op, met bubbels. Vervolg volgt snel!

6 opmerkingen:

  1. Sjonge zeg, wat hou jij het goed vol!! Ik ben jaloers! (hoewel 'jaloers' natuurlijk volkomen niet op zijn plaats is..!) ik zeg: goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat goed! En errug mooi, zo'n hart voor de (mooiste) kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n hart voor je kaarten. Je kastje is mooi geworden zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen