Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 28 mei 2012

Dag 189 Anne laat het even zien


Laatst las ik de tip om het water en voer van je geliefde viervoeter op een tijdschrift te plaatsen. In het midden van het magazine, die pagina haal je weg alstie vies is etc etc. Handig, want dan wordt dat hoekje minder snel vies. Dat proberen we hier vanaf vandaag uit. En zo heeft Anne ook weer iets om te lezen! :) Ze leest nu de Groene Amsterdammer, zware kost!

2 opmerkingen:

  1. hier ook geprobeerd helaas plakken de letters als het nat wordt aan het zijl... dus is hier niet zo1n succes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee, dat wil je niet... vind het ook niet zo'n succes, het magazine is nu al doorweekt. gaat 'm niet worden, denk ik...

      Verwijderen