Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 6 mei 2012

Dag 167 Meters gemaakt!

 En dat gewoon op de bank... :) Dit was het beginresultaat, afgelopen week heb ik al zoveel mogelijk binnengekomen mailtjes verwijderd. Gelezen: weg. Niet interessant: weg. En ik heb me ook weer afgemeld bij een aantal mailings.

En dit is het voorlopige eindresultaat! Echt lekker. Eigenlijk zijn het nog veel meer mailtjes, omdat er ook veel gelezen mailtjes bijzaten. Maar goed, dat maakt niet uit. Hier ben ik al heel blij mee. En de Trashbin is ook helemaal leeg. :)

7 opmerkingen:

  1. In dit tempo ben je in een paar dagen door de hele voorraad mails heen, al geloof ik dat het steeds moeilijker wordt. In het begin kun je waarschijnlijk rustig een heleboel tegelijk weggooien, naarmate je verder komt moet je waarschijnlijk beter gaan kijken. Maar deze mails ben je alvast weer kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schiet lekker op zo!
    Ik kan daar ook altijd wel echt van genieten, mijn mailbox opschonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker hoor, en het schiet al weer lekker op zo inderdaad....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooooo huppekee weg ermee, lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed zo, en nu volhouden tot je ze allemaal weg hebt.

    BeantwoordenVerwijderen