Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 28 mei 2012

Dag 189 At the porch - again

En dan nu de kastjes! Het is misschien niet heel goed te zien, maar dit kastje was goor. En het andere net zo. Dat heb ik niet op de kiek gezet, maar geloof me maar.

Een emmer donkerbruin sop later! De familie Spin was niet blij met hun gedwongen emigratie, hun hele huisraad is verwijderd. Sorry spinnies! Het oud papier gaat volgende week ook op reis. Gelukkig maar. Dat had ik natuurlijk voor de foto weg kunnen halen, maar daar had ik geen zin in. Tis zoals het is. En daar ben ik blij mee!

Boeddha staat weer op z'n plekje. Ook daarvan heb ik er inmiddels weg genoeg. Hoewel ik voor een hele bijzonder vast wel een plekje weet te vinden. Cadeau krijgen? Altijd welkom. Zelf kopen. Nee. Dit is trouwens het plekje dat aan het afbladderen is, daar mag binnenkort wel een likje verf op.

6 opmerkingen:

  1. heb je ook nog wel even in de zon gelegen na al het geknutsel en opruimwoedes??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ben na zaterdag uit het zonnetje gebleven, was me toch iets te veel. :) maar kheb ook boel gerelaxed hoor, 2 boeken uit en net begonnen in Extremely Koud & Incredibly Close van Jonathan Safran Foer. Mooi!

      Verwijderen
  2. Ff opnieuw in de lak en dan een mooi plankje erop met n latje aan t einde en je kan deze Boeddha erop zetten ! is zo maar een idee he haha !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. enu kicku kastjes hihi of val ik nu in herhaling !

      Verwijderen
    2. Of 4 van die haakjes waar je sierborden mee ophangt gebruiken ?

      Verwijderen