Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 20 mei 2012

Dag 181 Den tuin enzo


Jaja, daar istie dan... De laatste hoop bamboe. Echt waar, ik neem nooit meer bamboe. Ik vond het ruisende geluid in de wind geweldig, maar wat een een troep is het toch. Vandaag heb ik eindelijk de moed opgebracht om 'm in de kliko te dumpen. Ik had dan ook 2 flinke stokken achter de deur: deze week komt de kliko en als het goed is, komt m'n aanstaande ex-zwager me aankomend weekend helpen met de tuin. Mijn zus en hij hebben besloten om uit elkaar te gaan, heel jammer. Ik kan natuurlijk niet van hem verlangen dat hij me blijft helpen met allerlei klusjes rundum Hause, dus ja....


En dit is het resultaat na het welbekende kwartiertje! Stelt dus weer helemaal niks voor.. Waarom ik zo lang gewacht heb? Geen idee. Het is nog niet helemaal weg, maar dat is niet erg. Komt wel.


Het bewijs: het zit erin!! :)


Van de week had ik problemen met m'n lappie. En als ik ergens nerveus van word... Want op zo'n moment realiseer ik me weer hoeveel bestanden en foto's ik nog niet gebackupt heb. En hoe zeer ik vorig jaar baalde toen m'n laptop gestolen werd en ik mijn foto's ook niet gebackupt had! Vanmorgen dus maar even gedaan... Ook hier: stelde nix voor.

6 opmerkingen:

  1. Dat was weer een vruchtbaar dagje. Goed bezig hoor!
    Zeker die back-ups, want ja dat is echt onherstelbaar als je laptop het begeeft of weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het uitstellen is vaak groter dan het doen van het lusje zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weg met de ruisende rommel !! ik heb destijds speciaal m,n externe harde schijf gekocht voor alle foto,s en bestanden die ik wil back upen ! maar ook ik vergeet wel eens de mappen die ik nu alweeverzameld heb nu de laptop niet meer aan het bureau staat te verplaatsen naar de La Cie ( externe harde schijf )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bamboe is mooi maar bekend als enorme woekeraar. Ik begrijp wel dat je er tegenop zag..zoals de rest hierboven al schreef. Ik vind je hondje heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze hebben ook een externe harde schijf die je zo kunt benaden vanaf je lappie dat heb ikhier ook. AL mijn bestanden staan gewoon netjes op die schijf en als ik iets nodig heb zo ik het op heel makkelijk. Misschien een ideetje om eens met Harald er over te hebben wordt het nog makkelijker :D

    BeantwoordenVerwijderen