Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 13 mei 2012

Dag 174 Daar istie weer!

 Ben maar weer in m'n mailbox gedoken. Beetje gore foto's zijn het wel en dat terwijl ik gisteren nog met een lapje over de monitor gewapperd heb! Hmm.... Maar goed, het gaat om de inhoud en niet om de looks! Houd ik mezelf maar voor...

Ik merk nu echt het verschil tussen het tijdens en het na-Flylady-tijdperk. Als ik nu 's ochtends m'n compu aanzet, heb ik 10 ongelezen mailtjes. Voorheen waren dat er 25. En dat motiveert enorm om de boel bij te houden. Afgelopen week heb ik me afgemeld voor bijna alle mailinglists die ik in m'n mailbox vond en heb ik het merendeel van de nieuwe mails weggegooid. Gaat goed!

En vandaag weer ruim 1000 mails weggegooid. Ik ga er nu inderdaad met een grove kam doorheen, ben nu bij de G van Groupon aangeland. Die gaan dus allemaal weg. Huppekee. De persoonlijke mails sla ik nu over, die komen aan het einde. Eerst grote slagen maken, lekker!

En daar istie dan... Zonnige zondag gewenst allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Ik zat al over het scherm van mijn laptop te wrijven! Hahaha. Ik heb pas ook mijn mail opgeruimd en uitgezocht. Plus alle foto's. Een heidens karwei, maar het resultaat mag er wezen. Volg al een poos je blog en vind het erg goed van je dat je het zo volhoudt. Sucses verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pfttt wat n job om zoveel mails door te worstelen maar je bent al goed op weg @

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjeetje wat een mails. Zelf ruim ik mijn mailbox echt regelmatig op, want anders vind je echt niets weer. Het afzeggen van al die mailinglists scheelt inderdaad een hoop overbodige mail. Maar je bent goed opweg. Volhouden he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, heerlijk om zo met een verschrikkelijk grote bezem je mail weg te vegen! Hou vol, het einde komt een keer in zicht!

    BeantwoordenVerwijderen