Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 10 mei 2012

Dag 171 De Kerstboom

 Omdat de kliko morgen wordt geleegd, had ik me voorgenomen deze week de bamboe er eindelijk in te mikken. Maar ja.... van de week had ik geen zin en nu giet het. Helaas. Gelukkig had ik nog een indoor klusje. :) Dit tafeltje heb ik aan een vriendin beloofd en dan is het wel handig als het leeg is. Gelukt! Kerstboom ligt in de kliko, cd's liggen in de afvalbak (waren dvd's, ga ik toch nooit meer kijken), perforator heeft een nieuw plekje gekregen: in de kast bij de ordners. Handig!

 Deze heb ik van de vorige bewoners van mijn huis gekregen. Ik woon hier al acht jaar en ik heb 'm nooit gebruikt. Ik wilde hem op MP zetten, maar ja... Misschien istie wel stuk. Zou me niets verbazen, als ik naar andere dingen in mijn huis kijk. Dus of dat zo'n goed idee is?

En dit is het plekje nu! De tassenboom stond voor het raam en nam erg veel plek in. In de manden zitten de kerstspullen en wat schriftjes en dergelijke van vroeger. Daar hoef ik niet vaak bij te zijn, gaat prima zo.

2 opmerkingen:

  1. hahaha de kerstboom eindelijk in de kliko heh heh de zomer kan eindelijk beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk idee zo die tasjes boom ! bij mij staan ze in de kast uit t zicht soms wel zo leuk om alles in het zicht te hebben !

    enu kan je t apparaat niet uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen