Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 23 mei 2012

Dag 183 - 184 Hot hot hot


Dank allemaal voor jullie reacties! Ik zit juist even in een opruimdip, komt door het warme weer. Geen puf. Niet erg, komt wel weer. Maar dus even een andere blog.

Tadaaaaaaaa - tilapia in hete kerriesaus! Zeer toepasselijk vandaag. Het is net alsof er een bom ontploft is in de keuken (hoera inspiratie! ;)) maar: lekker! En makkelijk. Tilapia door de lengte doorsnijden, oprollen, prikker erdoor. Bestuiven (bij mij werd dat begraven) in bloem. Bakken in margarine/boter. Uit de pan, warm houden. In dezelfde pan uitje fruiten, samen met eetlepel kerriepoeder. Tomaten in stukken erbij. Bakken. Kokosmelk erbij. Lekker warm laten worden / koken. Vis weer in de saus. Lekker met koriander, maar die had ik niet in huis. Pech. Serveren met witte rijst.

Appeltje eitje!

5 opmerkingen:

  1. Dat klinkt me een partij lekker zeg :)
    Ik ga het zeker zelf snel maken .
    Dank je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. enne met een roze bubbel erbij???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt erg goed!. Ben blij om te horen dat er meer in een opruimdip zitten. Mij lukt het ook niet met dit mooie weer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben zelf niet zo van de kerrie maar t ziet er wel lekker uit !

    BeantwoordenVerwijderen