Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 12 mei 2012

Dag 173 Cadeaus enzo..


Hier weer een van mijn schaamkasten... Dit is eigenlijk mijn garderobekast voor de zomerkleding. Hij dient tevens als voorraadkast voor cadeautjes. En daar ben ik een beetje in doorgeslagen... Sommige dingen staan er al jaren in. Dit is de bovenste plank. 
 Dit is het gedeelte voor de hangende kleding. Maar stiekem is het ook een opbergplank geworden. Overzichtelijk? Welnee!
 En dit is het resultaat van 15 minuten opruimen! Alles staat veel overzichtelijker en soort bij soort. Het is me weer duidelijk: ik hoef niets bij te kopen. Ik heb genoeg. Vooral omdat ik nog 2 lades heb... Die komen nog! Daar ben ik stiekem al een beetje mee begonnen, een paar dingen hebben al een plaats gevonden op deze locatie.
Een deel van wat er weggaat: de mok ga ik zelf gebruiken, die staat al in de vaatwasser. De rijstkommetjes komen uit een kerstpakket van vrienden. Hartstikke leuk, alleen doe ik er niets mee. Al jaren! Weg dus. De glazen kommetjes zijn van mijn moeder, die heb ik ooit voor een kerstrecept gekregen. Recept heb ik nooit gemaakt, bakjes zijn nooit gebruikt. Morgen gaan ze mee terug naar de mams. En de kaarsen ga ik gebruiken, beneden staat een kandelaar waarvoor ik ze (alweer jaren geleden) heb gekocht. Tevreden!

5 opmerkingen:

  1. Dat laatste woord van je is eigenlijk het belangrijkste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou jij kunt voorlopig genoeg mensen blij maken met kadootjes zo te zien. Maar je weet nu in ieder geval wat je hebt. En de zomerkleding??? Heeft die ook nog een plekje in deze kast?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker opgeruimd zo weer en gelijk ook weer overzicht van wat er allemaal is. lekker hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik neem me al jaren voor om een kadootjeskast te maken maar geef alles al voor de verjaardagen er zijn weg haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha vandaag heeft mijn kado kast weer prima dienst gedaan ! en weer 2 kado,s armer .veel mensen vragen geld maar geld geven of alleen geld geven vind ik niet leuk dus geef ik r n kleinigheidje bij of het geld in de kleinigheid

    Maaru strak resultaat jouw kadokassie !

    BeantwoordenVerwijderen