Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 30 mei 2012

Dag 190 & 191 De Wassss

 Wat zou het fijn zijn als de was (en de rest van het huishouden) m'n hobby was. Iedere keer als er dan weer zo'n mand vol vouwwas klaarstond, zou ik door het dolle zijn. Helaas. Met frisse tegenzin maar weer eens aan de slag gegaan.
Ach, bij de zwijfelfilm met Richard Gere viel het eigenlijk best wel weer mee. Aan het begin van mijn blog zei ik nog dat ik niet wist wat ik wel en niet zou laten zien van mijn huis en mijn leven. Nou, nu heb ik dus mijn ondergoed gepost. Kan het nog persoonlijker?? ;)

5 opmerkingen:

  1. WHoehahaha Muts ! Tja die was he die eeuwig terug lijkt te keren zo ligt ze schoon in de was en zo sta je haar weer in de trommel te duwen !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en op te hangen en af te halen en te vouwen.... zucht.. ;)

      Verwijderen
  2. Dat is het venijnige van was, je hebt het zo vaak in handen, voordat het weer netjes in de kast ligt. Zinloos... Ik hang het tegenwoordig per persoon bij elkaar, vouw het ook zo op stapeltjes, en leg de stapeltjes bij de kids in de kamer...de rest is hun zaak, ze zijn oud en wijs genoeg om dat zelf te doen, dan weten ze ook precies weer wat er in hun kast ligt.
    En strijken, dat doe ik zo min mogelijk, als je de was netjes opvouwt, kun je het meestal prima zo weer aantrekken uit de kast. Huishouden is dan ook beslist niet mijn hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind wassen wel leuk maar strijken brrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha en ik zag alleen maar dat schattige bulletje van je op de foto. Tot dat ik las "nu heb ik dus mijn ondergoed gepost." hihi

    BeantwoordenVerwijderen