Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 14 mei 2012

Dag 175 Deja Vu


Deze foto hadden we toch al gezien? Jazeker.. Maar ja, tis groeizaam weer geweest. Wel handig, zo krijg ik mijn 365 dagen wel vol! Nou, liever niet, hoor... Het groen is nu helemaal weg! Ik heb zelfs dit vlak omgeschoffeld, dat had ik al zo'n 20 jaar niet meer gedaan. Overwinning op mezelf!
 Ik ben zelfs dit boompje te lijf gegaan. Het enige groene wezen dat de vorst van afgelopen winter niet overleefd heeft.
 Een hele emmer vol! :)

He, toch nog leven in m'n dooie tak! Hmm....

4 opmerkingen:

  1. goedzo :d ja de tuin blijft terug komen ;) maar daar hoef ik tot nu niks aan te doen is vriendlief zn werkje :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ik moet ook Nodig hier t onkruid te lijf maar of ik vind er de tijd niet voor of het regent ALweer !!

    ik heb 4 van diezelfde struiken die inderdaad t leven gelaten hebben tijdens deze winter !
    2 heb ik r weggegooit en 2 helemaal teruggesnoeit die krijgen tot eind juni als er dan nog geen blad is dan gaan die er alsnog uit En als ik jouw foto zo zie heb ik nog hoop dat ze het weer gaan doen !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, de tuin is een klus die nooit afkomt. Maar bijhouden is het allerbeste medicijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zeg je wat: groeizaam weer. Volgens mij heb je echt gelijk. Ik keek laatst in de tuin van de buren. Die is een beetje dichtgekruitet, zeg maar. Maar nu en ik schrok ik echt: brandnetels tot op ooghoogte!! En ik zou echt zweren, dat dat er vorige week nog niet was.

    BeantwoordenVerwijderen