Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 20 mei 2012

Dag 179 of 180? Hondenspul

 Zooo, wat was ik gisteren lui, zeg! Zou misschien kunnen komen omdat ik vrijdag met een paar vriendinnen op stap ben geweest. Was erg leuk, erg gezellig en heb zaterdag meteen een gat in de dag geslapen. Gebeurt me anders nooit.. Nou ja, zelden dan. We gingen naar Nijmegen in mijn auto. Onder dit hondenkleed ligt van alles hondgerelateerd: vieze handdoeken, mijn tuinlaarzen en een oud dekbed. Twee weken daarvoor was ik nl op hondenwandeling geweest. Was dus wel tijd om de auto een keer uit te ruimen....


Waarom ik dit vandaag pas post? Vandaag heb ik het hondenkleed pas weer opnieuw in de auto gedaan. Klusje van nix, maar ik had gisteren echt geen puf. De handdoeken en dekbed zijn wel al gewassen, de laarzen liggen weer in de auto. Want die draag ik iedere week bij de training. Binnenkort ook maar weer eens kritisch kijken naar al die jassen die aan de kapstok hangen!

2 opmerkingen:

  1. klusjes van Nix zijn altijd degene waar je het meest tegenop ziet he haha zo herkenbaar !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen